Poate cea mai importanta problema atunci cand conduci un service auto este sa reusesti sa recrutezi personalul tehnic instruit, care sa iti execute lucrarile in termen si in parametrii calitativi stabiliti.
“Pentru a reusi sa pui pe picioare o astfel de activitate, este necesar sa ai in primul rand oameni buni, seriosi si instruiti” spunea Daniela Sandu.
Dotarile tehnice din service sunt foarte importante pentru sustinerea activitatii.
“Nicioadata cand ai un service auto, nu poti spune: Gata, acum am toate dotarile necesare” – declara Daniela Sandu.
Dotarile tehnice sunt fundamentale pentru ca noile tehnologii in domeniul auto care apar, te oblliga sa tii pasul cu acestea.
“In acest domeniu, ai doua variante: Evoluezi sau Renunti!”
Este dificil sa tii pasul cu evolutia tehnlogica din domeniul auto si asta pentru ca masini din ce in ce mai noi, cu tehnologie din ce in ce mai sofisticata trebuie sa fie intretinute si reparate, iar pentru asta trebuie sa fi pregatit.
Daca un service auto nu are oamenii pregatiti, sculele si echipamentele necesare specifice fiecarei marci auto, creste riscul de expunere in situatia in care sa nu poata ajuta clientul, ori asa ceva nu are voie sa se intample.Multi clienti au facut eforturi sa isi cumpere o masina noua care este super echipata.
“Este greu de crezut ca dupa o astfel de experienta in care clientul nu gaseste o cale de remediere a problemei tehnice, acesta te va mai cauta sau te va recomanda altor persoane.Intr-o astfel de situatie nu ai voie sa ajungi, asta, daca iti respecti clientii” – mentiona Daniela Sandu.
Concurenta in acest domeniu este una extreme de ridicata, iar in teorie, fiecare service auto poate fi usor inlocuit cu altul care este mai pregatit.
“Probabil, cea mai mare satisfactie pe care o am, este atunci cand clientul se uita in ochii mei si imi multumeste.El vede rezultatul unei intregi echipe care a lucrat la remedierea problemelor masinii sale”
In cei peste 18 ani de activitate, Lasting Service in mod cert, a trecut toate testele cu care un service auto se poate confrunta: concurenta, dificultati economice, fluctuatii de personal, probleme legate de reparatiile acoperite de polite de asigurare, clienti dificili si extrem de pretentiosi etc.
Contextul economic actual, pune la grea incercare orice service auto din Romania iar aceasta industrie da adevaratul test de maturitate in aceasta perioada de contractie economica, in conditiile in care presiunea pe costurile de reparatie sunt mai mari decat oricand si totodata trebuie mentinuta calitatea lucrarilor.
Lasting Sevice isi mentine transparenta, comportamentul etic, corectitudinea fata de clienti si parteneri si nu in ultimul rand, nivelul ridicat de profesionalism:
“Angajamentul fata de clientii nostri este ca vom continua sa rezolvam toate problemele in mod correct si optim pentru acestia, in aceleasi conditii de calitate, pentru ca Lasting Service exista si se dezvolta datorita lor, iar aceasta firma este viata mea.” – Daniela Sandu, director general si actionar Lasting Service.